Kuukauden ihanat

Kesäkuun ihanat- postaus tulee nyt muutama päivä myöhässä, sillä aikaa blogin kirjoittamiseen ei tunnu oikein löytyvän. Mutta sen pidemmittä puheitta: 


-Sarja/leffa: Yhtenä päivänä oli tylsää ja aloin selata Ruudun tarjontaa ja löysin monta kautta Poliisit- kotihälytys sarjasta ja sen jälkeen olen ollut ihan koukussa. Vielä olisi yksi kausi katsomatta.

- Bändi/biisi: Amaranthe julkaisi uuden Viral-biisin ja sen on ollut kovassa soitossa kesäkuussa. Lisäksi olen innostunut Turmion Kätilöistä ja niitä on tullut myös kuunneltua.

- Vaate: Tähän täytyy sanoa ehdottomasti shortsihaalarit. Vaikka ne on hankala pukea ja vessassa käyminen on vaikeaa niin olen käyttänyt kesäkuun aikana paljon shortsihaalareita ja myös kokohaalaria. Plussaa siitä, että haalari on mukavan tuntuinen päällä ja rento asu. 

-Kokemus: Kaikki kesäkuun uimareissut. Talviturkki tuli heitettyä Tohlopin rannassa, josta tulikin yksi lempparirannoistani. On tullut uitua myös meressä ja Elianderinrannalla. Parasta on hyvät eväät, seura, lämmin ilma ja hyvä ranta. 



-Ruoka: Olen aina vihannut mehujäätä, mutta nyt olen kesäkuun aikana syönyt oiken urakalla mehujäätä. Lämmin ilma saattaa olla osasyy siihen, että mehujää maistuu niin hyvältä. Lisäksi olen innostunut uusista perunoista ja olenkin kokkaillut niitä useaan otteeseen. Myös uutta sipulia on tullut käytettä melkeinpä joka ruuassa. 




- Vlogi/blogi: Miskan videot ehdottomasti! Parhaita mielestäni ovat olleet haastevideot, esimerkiksi Kävelen suoraan 24h ajan ja Tein suurimman pitsan. Ihan parasta viihdettä.

- Random: Se, että korona alkaa ainakin tältä osin olla ohi ja elämä tuntuu jo lähes normaalilta. Ehdottomasti parasta, että voi taas nähdä perhettä ja kavereita ja pääsee terassille. 



Comments

Popular Posts